Bezoekersregistratie: real-time inzicht in aanwezigheid in uw pand!

Het is ongelofelijk prettig dat door de dalende coronacijfers weer meer mogelijkheden ontstaan om terug te keren naar een meer reguliere bedrijfsvoering. Dit betekent voor veel organisaties ook, dat er weer meer bezoekers in hun gebouwen komen. Toch moeten we allemaal voorzichtig blijven en de basisregels in acht blijven nemen. FAMAS heeft een handige module die dit mogelijk maakt: Bezoekersregistratie. Met deze module houdt u overzicht over het aantal bezoekers en kunt u zorgen voor veiligheid voor uw bezoek en medewerkers.

Bezoekersregistratie: hoe werkt het?

Met de module Bezoekersregistratie in het FAME-systeem van FAMAS kunnen medewerkers binnen een organisatie zelf vooraf hun bezoek aanmelden. Deze aanmelding is terug te vinden in het centrale dashboard van het FAME-systeem. De receptie is hierdoor tijdig op de hoogte van de te verwachten bezoekers. Bij de receptie kan de bezoeker vervolgens snel en efficiënt in- en uitgecheckt worden. De receptie of een andere geautoriseerde gebruiker heeft zo in één oogopslag duidelijk welke bezoekers er op een bepaald moment in het pand aanwezig zijn. En handig: er kan ook direct een bezoekersbadge worden afgedrukt voor het bezoek. Tip: als u gebruik maakt van de module “Reserveringen” van FAMAS, kunnen u en uw medewerkers ook direct een ruimte reserveren voor ontvangst van hun bezoek!

Bezoekershistorie

Komen er geregeld gasten naar uw pand die eerder op bezoek zijn geweest? Via de optie tot bezoekregistratie in onze module kunnen zij zeer snel en veilig toegang verkrijgen. Via de bezoekhistorie maakt het opnieuw aanmelden van een bezoeker die al eerder is geweest eenvoudig. Daarnaast kunnen de receptiemedewerkers aangeven of de bezoeker onder begeleiding weer is teruggebracht bij de receptie.

Snel, efficiënt en veilig

Met de module Bezoekersregistratie kunt u er dus voor zorgen, dat u een veilig bezoek kunt creëren aan uw gebouw, voor uw gasten en uw medewerkers, omdat u altijd inzicht en grip heeft op het aantal bezoekers in uw pand. Ook hoeven zij niet onnodig lang te wachten bij de receptie op hun  registratie of badge, omdat de benodigde gegevens al tevoren zijn ingevuld. Samenvattend kunt u gebruik aken van de volgende functionaliteiten in deze module:

  • Registratie van externe bezoekers via Selfservice- en BackOffice-toepassing
  • Direct afdrukken van bezoekersbadges
  • Opstellen van bezoeklijsten
  • Opbouw van bezoekhistorie
  • Diverse rapportages en managementstatistieken

Meer weten?

Wilt u graag meer weten over de voordelen van de module Bezoekersregistratie van FAMAS voor uw organisatie? FAMAS denkt graag met u mee, dus neem snel contact op!

Leave a Comment

versoepelingennieuwe medewerker