Voorraadbeheer

Voorraadbeheer

De module Voorraadbeheer geeft uw organisatie de mogelijkheid uitgiften en retouren van uw (kantoorartikelen-)magazijn te registreren en op eenvoudige wijze het beheer over de verschillende artikelen uit te voeren. Het registreren van de ontvangsten van uw artikelen en het herbevoorraden van uw decentrale magazijnen behoren tot de standaard mogelijkheden. Tevens kunt u uw gebruikers de mogelijkheid bieden om via de Selfservice-toepassing op eenvoudige wijze diverse soorten artikelen aan te laten vragen.

Ook binnen deze module kunt u gebruik maken van de barcodetoepassing. U kunt de barcodetoepassing gebruiken voor de goederenontvangst, maar ook om de periodieke balans te kunnen opmaken.

De volgende standaard functionaliteiten staan onder meer tot uw beschikking:

  • Aanleggen van het artikelbestand.
  • Bijhouden van artikelassortiment per kostenplaats.
  • Registratie van uitgifte magazijn, ontvangsten leveranciers en retour magazijnen.
  • Automatische signalering bij minimum voorraad.
  • Doorbelasting op basis van de huidige verrekenprijs.
  • Toepassing van decentrale magazijnen en herbevoorrading via barcodescanners.
  • Indienen van artikelen-aanvragen via de Selfservice-toepassing is mogelijk.

Diverse rapportages en managementstatistieken behoren als vanzelfsprekend tot de vaste onderdelen van deze module.

 

Medewerker Bas vertelt u graag meer over de module Contractbeheer;

Screenshot module Voorraadbeheer;