Meldingen / Werkorders

Reparatiebeheer

De module Meldingen biedt uw organisatie de mogelijkheid om allerlei soorten meldingen (Klachten, Wensen, Informatieaanvragen en Storingen; KWIS) op eenvoudige wijze te kunnen registreren en hiervan de uitvoering te kunnen bewaken. Op basis van vooraf gedefinieerde structuren kunnen direct de werkopdrachten in het systeem worden gegenereerd. Dat hierbij rekening wordt gehouden met de vastgestelde SLA is vanzelfsprekend.

De volgende standaard functionaliteiten staan onder meer tot uw beschikking:

  • Communicatie over meldingen aan melder of uitvoerende kan via e-mail.
  • Verzonden e-mailberichten worden in het systeem per melding onbeperkt bewaard.
  • Mogelijkheid tot het vastleggen van periodiek terugkerende meldingen/werkopdrachten.
  • Koppelen van digitale documenten/foto’s aan afzonderlijke meldingen.
  • Toevoegen en goedkeuring kostenramingen.
  • Meldingen eenvoudig toewijzen aan uitvoerende disciplines en/of medewerkers.
  •  Zicht op werkzaamheden van uitvoerende medewerkers middels ‘Stoplicht-principe’.
  • Signalering op dubbele meldingen.
  • Kosten- en urenregistratie bij afhandelen van de meldingen.
  • Mogelijkheid tot het doorsturen van meldingen/werkopdrachten naar derden.
  • Mogelijkheid tot het afboeken van voorraadartikelen bij afhandeling van de melding.
  • Mogelijkheid tot het registreren van meterstanden bij afhandeling van de melding.
  • Mogelijkheid tot het bijhouden van een logboek per melding.
  • Meldingen registreren middels de Selfservice-toepassing is mogelijk

Diverse rapportages en managementstatistieken behoren als vanzelfsprekend tot de vaste onderdelen van deze module.

Medewerker Bas vertelt u graag meer over de module Meldingen;

Enkele screenshots module Meldingen;